سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راهنمای کاربردی شبکه نگاه

ثبت نام             ورود به سیستم             فضای شخصی             ارسال ویدئو             ارسال پادکست             ارسال مجموعه تصویری            


برای عضویت در باشگاه مخاطبان شبکه نگاه، از طریق گزینه ثبت نام که در سمت چپ، بالای صفحه اصلی قرار دارد کار را شروع نمائید


با کلیک بر روی این گزینه، فرم ثبت نام پیش روی شما نمایش داده خواهد شد


حال با تنظیم صفحه کلید کامپیوتر در حالت فارسی، اقدام به تکمیل مشخصات فردی نمائید. شایان ذکر است تمامی فیلدهای موجود در این صفحه ضروری بوده و ثبت اطلاعات صحیح و دقیق در آن، برای ادامه همکاری و تعاملات شما با این سایت مورد نیاز می باشد.

نکته 1 : لینک فعال سازی ثبت نام از طریق آدرس پست الکترونیک شما ارسال خواهد شد.

نکته 2 : اطلاع رسانی و ارتباطات ضروری از طریق شماره تلفن همراه شما صورت خواهد گرفت.

نکته 3 : کشور و شهر محل اقامت خود را به دقت تعیین نمائید. زیرا پاداش و جوایز شما از طریق منابع استانی ما برای شما ارسال خواهد شد.

همانطور که گفته شد، پس از تکمیل تمامی فیلدها و فشردن کلید ثبت نام، لینک فعال سازی حساب کاربری به آدرس پست الکترونیک شما ارسال خواهد شد. بنابراین به صندوق پیام خود مراجعه نموده و حساب کاربری خود را از طریق کلیک بر روی لینک مربوطه فعال نمائید.


در صورتیکه قبلا ثبت نام نموده اید و حساب کاربری خود را فعال کرده اید، برای ورود به صفحه کاربری از طریق گزینه "ورود اعضا" اقدام نموده و بر روی آن کلیک نمائید.



با کلیک بر روی این گزینه، به صفحه کنترل اطلاعات مخاطبان وارد خواهید شد.


که در این صفحه با اعلام نام کاربری و رمز عبور، سیستم اطلاعات شما را بررسی نموده و در صورت صحت و اعتبار اطلاعات، مجوز ورود شما به بخش پرونده شخصی فراهم خواهد شد.
نکته: درصورتیکه که رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، می توانید با کلیک برروی سوال "رمز عبور خود را فراموش کرده اید" و پس از اعلام نام کاربری و آدرس پست الکترونیک خود (همان آدرس پست الکترونیک که قبلا در فرم ثبت نام معرفی کرده اید)، رمز خود را دریافت نمائید.


پس از طی مراحل ورود به سیستم، شما به صفحه شخصی خود وارد خواهید شد. در این صفحه، علاوه بر لینک ها و امکاناتی که شما در حالت عادی (زمانی که ثبت نام ننموده اید و یا ثبت نام کرده اید ولی وارد سیستم نشده اید) خواهید داشت، امکانات خاص فضای شخصی نیز، به ترتیب زیر در اختیار شما قرار می گیرد :
آمار رسانه های ارسال شده (آمار عملکرد)
لیست مدیریت ویدئوهای ارسالی
لیست مدیریت پادکست های ارسالی
لیست مدیریت تصاویر ارسالی
لیست علاقه مندی ها
تغییر مشخصات کاربری


1 - آمار رسانه های ارسال شده (آمار عملکرد)
در این قسمت، اطلاعاتی از میزان عملکرد شما شامل تعداد کل ارسال ها، تعداد ارسال ها به تفکیک ویدئو، پادکست و عکس، همچنین تعداد تفکیکی آثار پذیرفته شده و رد شده، به نمایش در می آید.

2 - لیست مدیریت ویدئو های ارسالی :
در این بخش، لیست ویدئوهایی که تاکنون در سایت بارگذاری نموده اید به ترتیب جدیدترین به قدیمی ترین به نمایش در می آید. درصورتیکه اثری از آثار ارسال شده شما از لحاظ شکلی یا محتوایی ایراد داشته باشد، در ستون وضعیت دلیل رد آن به شما نمایش داده می شود. همچنین از طریق گزینه "اضافه کردن"، (+) نمایش داده شده است، می توانید اقدام به ارسال ویدئوی مورد نظر خود نمائید.


  • ارسال ویدئو
    همانطور که در شکل فوق ملاحظه می نمائید، با فشردن دکمه "اضافه کردن"، فرم ثبت و ارسال ویدئو (شکل زیر) در اختیار شما قرار می گیرد.


نکات قابل توجه برای ارسال آثار عبارتند از : انتخاب نام جذاب و مناسب برای اثر، تعیین موضوع، درج متن فارسی و انگلیسی (اطلاعات این دو قسمت به شما در توصیف کاملتر موضوع کمک خواهد کرد)، درج کلمات کلیدی مناسب و متعدد برای اثر، انتخاب عکس (SnapShot) جذاب و مناسب.


استاندارد فایل های ویدئویی به ترتیب زیر می باشد :
نوع فایل : FLV          
Video Bitrate: 256
ابعاد تصویر:240*320          
حداقل تعداد فریم:24          
حداکثر مدت زمان ویدئو : 5 دقیقه          
حداکثر حجم فایل : 20 مگابایت          
نام فایل : انگلیسی تایپ شود          

3 - لیست مدیریت پادکست های ارسالی

در این بخش، لیست پادکست هایی که تاکنون در سایت بارگذاری نموده اید به ترتیب جدیدترین به قدیمی ترین به نمایش در می آید. درصورتیکه اثری از آثار ارسال شده شما از لحاظ شکلی یا محتوایی ایراد داشته باشد، در ستون وضعیت دلیل رد آن به شما نمایش داده می شود. همچنین از طریق گزینه "اضافه کردن"، (+) نمایش داده شده است، می توانید اقدام به ارسال پادکست جدید نمائید.


  • ارسال پادکست :
    همانطور که در شکل فوق ملاحظه می نمائید، با فشردن دکمه "اضافه کردن"، فرم ثبت و ارسال پادکست (شکل زیر) در اختیار شما قرار می گیرد.


نکات قابل توجه برای ارسال آثار عبارتند از : انتخاب نام جذاب و مناسب برای اثر، تعیین موضوع، درج متن فارسی و انگلیسی (اطلاعات این دو قسمت به شما در توصیف کاملتر موضوع کمک خواهد کرد، درج کلمات کلیدی مناسب و متعدد برای اثر، انتخاب عکس ( SnapShot) جذاب و مناسب.


استاندارد فایل های صوتی به ترتیب زیر می باشد :
نوع فایل : MP3          
Audio Bitrate : 64          
Audio Sample rate : 22050          
حداکثر مدت زمان پادکست : 5 دقیقه         
Audio Channel : 2          
حداکثر حجم فایل : 10 MB          
نام فایل : انگلیسی تایپ شود          

4 - لیست مدیریت تصاویر ارسالی
در این بخش، لیست مجموعه های تصویری که تاکنون در سایت بارگذاری نموده اید به ترتیب جدیدترین به قدیمی ترین به نمایش در می آید. درصورتیکه اثری از آثار ارسال شده شما از لحاظ شکلی یا محتوایی ایراد داشته باشد، در ستون وضعیت دلیل رد آن به شما نمایش داده می شود. همچنین از طریق گزینه "اضافه کردن"، که با علامت (+) نمایش داده شده است، می توانید اقدام به ارسال مجموعه تصویری جدید نمائید.


  • ارسال مجموعه تصویری
    همانطور که در شکل فوق ملاحظه می نمائید، با فشردن دکمه "اضافه کردن"، فرم ثبت و ارسال عکس (شکل زیر) در اختیار شما قرار می گیرد.


نکات قابل توجه برای ارسال آثار عبارتند از : انتخاب نام جذاب و مناسب برای اثر، تعیین موضوع، درج متن فارسی و انگلیسی (اطلاعات این دو قسمت به شما در توصیف کاملتر موضوع کمک خواهد کرد)، درج کلمات کلیدی مناسب و متعدد برای اثر.
استاندارد فایل ها و مجموعه های تصویری به ترتیب زیر می باشد:
:استاندارد فایل های تصویری به ترتیب زیر می باشد
نوع فایل عکس : JPG         
نوع فایل مجموعه : ZIP          
حداکثر تعداد عکس در مجموعه : 12 قطعه عکس          
حداکثر حجم هر عکس : 512 KB          
حداکثر حجم هر مجموعه عکس : 10 MB          
نام فایل : انگلیسی تایپ شود          

تذکر : عکس ها خارج از فولدر zip شود


5 - لیست علاقه مندی ها

در این بخش، ضمن امکان ایجاد دسته های موضوعی برای رسانه های مورد علاقه، لیست علاقه مندی های شما به تفکیک دسته های تعریف شده در اختیار قرار می گیرد.


برای ایجاد سرفصل جهت دسته بندی لیست علاقه مندی ها، از طریق گزینه "دسته جدید" اقدام نماید.



با زدن این دکمه عنوان دسته مورد نظر از شما سوال می شود. با تعیین و ثبت این عنوان، دسته ای جدید برای گروه بندی رسانه های مورد علاقه شما ایجاد خواهد شد.


6 - تغییر مشخصات کاربری
در این صفحه شما می توانید، اطلاعات شخصی و کاربری خود را اصلاح و یا تکمیل نمائید.


با زدن این دکمه، فرم ثبت نام شما نمایش خواهد یافت. در این لحظه شما می توانید اطلاعات قبلی ثبت شده را ملاحظه و در صورت نیاز، اصلاح نمائید. با زدن دکمه ویرایش اطلاعات جدید جایگزین اطلاعات قبلی شما خواهد شد.




92/7/16::: 3:5 ع